Jebatfx
Reaction score
0

Profile posts Latest activity Postings About

  • salam bro...
    saya ni baru lagi dalam forex
    bleh bagi cadangan tak indicator apa yg mudah bagi org macam saya ni nk pakai n paham ,kat mana nak cari indictor tu... tq...
    saudara jebat, im zero in dunia forex ni, so nk joint kelas saudara bleh x ngn status biginner ni? tq
    Assalamualaikum...

    Saudara ni IB untuk IBFX kan?

    Boleh tak saya nak belajar bagaimana nak menjadi IB dengan saudara?

    Harap saudara sudi berkongsi ilmu... Allah jua lah yang membalasnya... Semoga diberkati dan dirahmati... Amin...
    salam berforum. diharap, banyak yang dapat dipelajari daripada Jebatfx... :) sila beri tunjukajar ya... :)
  • Loading…
  • Loading…
  • Loading…
Top