Recent content by ayap

  1. ayap

    Kedai Basuh Kereta, apa pandangan anda..?

    ada xk antara korang yg tau berapa sewa tapak...strategik xk klw buka kat giant ja?
  2. ayap

    (PLR hot 2012 !!) Kalau 165,000 orang cari produk ni, boleh buat RM 1,200 sebulan !

    ko tolong up jerk ek,ko dah belii kerrrr.....
  3. ayap

    salam pengenalan"AYAP"

    sapa yang sudi nak ajar saya wat signature?
  4. ayap

    Jual barangan sukan cth baju dan seluar ada sambutan xk buat masa kini???

    nie email aku broo ayap_156@yahoo.com nak amik barang nie harap pm aku cepat bro
  5. ayap

    " ebay "siapa yang lebih arif ???

    bapa harga?
  6. ayap

    " ebay "siapa yang lebih arif ???

    hrm yeka nie kena tengok nie
  7. ayap

    " ebay "siapa yang lebih arif ???

    saya berminat dengan perniaagaan internat nie ha....masaalah saya xk berapa paham pasal selok belok urusan nie..jadi saya sedang mencari seseorang yang boleh jadi cikgu saya untuk memulakan biz nie..harap maklun
  8. ayap

    Diari Usahawan eBay Berhingus

    ajarkan saya macam mana nak buka accound ebay,berminat la brooo.leh kita kongsi2kan ilmuu nie....bro dah lama ka start berurusan ngan ebay?
  9. ayap

    plan pa kebenda lak nie bro mustaqim???

    plan pa kebenda lak nie bro mustaqim???
  10. ayap

    Jual barangan sukan cth baju dan seluar ada sambutan xk buat masa kini???

    hrm mcm best nie ha wat dropshep mcm mana 2 ek???kena modal besar la niee
  11. ayap

    Jual barangan sukan cth baju dan seluar ada sambutan xk buat masa kini???

    aku jual yg biasa ja xk yang ori la...ori kurang dapat sambutan....ko tgk la kat sini ha... http://infobolasepakanda.blogspot.com
  12. ayap

    http://infobolasepakanda.blogspot.com

    http://infobolasepakanda.blogspot.com
  13. ayap

    Jual barangan sukan cth baju dan seluar ada sambutan xk buat masa kini???

    yes broo..dah start pon tp sikit2 ja....bah joint saya la bertong ko jual di mukah..mau ka?
  14. ayap

    Jual barangan sukan cth baju dan seluar ada sambutan xk buat masa kini???

    thank 4 ur infomation broo...sy nk jual jersey sukan ja broo..tp mmg bernas juga ideo ko bro..ada lg idea ce curahkan kat sini..
Top