Page 1 of 4 1234 LastLast
Results 1 to 10 of 31
  1. #1
    Normal Member adibhaha's Avatar
    Join Date
    Apr 2012
    Posts
    124
    Thanks
    7
    Thanked 0 Times in 0 Posts

    Thumbs up Nude sandal!!!(SANDAL BOGEL) terbaru..LIMITED kt Malaysia!



    …tanpa tali Cuma melekat di kaki...

    Sangat RINGAN dan amat selesa di pakai pada tapak kaki anda!
    Semua mata yang memandang pasti akan menjeling-jeling MALU
    TAPI MAU melihat selipar yang unik ini melekat di kaki anda.
    Nak bertanya beli kt mana TAPI MALU ??
    Boleh di cuci dan di gunakan berulang-ulang kali
    Dilengkapi dengan pelekat istimewa
    Tidak Meninggalkan kesan melekit pada kaki
    anda!
    Cutting adalah UNISEX. Yang membezakan adalah corak sahaja
    Sesuai untuk aktiviti riadah di tepi pantai, pusat beli belah, bersukan dsbnya
    TIDAK terdapat di pasaran Malaysia.
    Name:  nude sandal.jpg
Views: 180
Size:  27.2 KB

    Harga Normal RM29.90 TAPI harga PROMOSI Cuma

    RM25.00 shj.



    KOS PENGHANTARAN
    ***********************************************
    Penghantaran akan dibuat dalam masa 24 jam selepas pengesahan
    pembayaran. Caj-caj adalah seperti berikut:-

    Semenanjung : Rm6
    Sabah & Sarawak : RM8

    Saiz

    S : 24cm

    M : 26cm

    L : 28cm

    XL : 30cm( tiada stok)




    Stok terhad.

    Sila order design pilihan anda!

    boleh buat order dari link ni http://www.seliparbogel.net
    Last edited by solehpolysas; 05-13-2012 at 05:23 AM. Reason: remove aff link

  2. # ADS
    Circuit advertisement
    Join Date
    Always
    Posts
    Many
     

  3. #2
    Normal Member adibhaha's Avatar
    Join Date
    Apr 2012
    Posts
    124
    Thanks
    7
    Thanked 0 Times in 0 Posts

    Default

    Name:  Katalog-2012-1.jpg
Views: 149
Size:  50.8 KBName:  Katalog-2012-2.jpg
Views: 148
Size:  62.9 KB

    aneka pilihan...

  4. #3
    WC Premium chibobski84's Avatar
    Join Date
    Apr 2009
    Location
    Petaling Jaya
    Posts
    4,474
    Thanks
    159
    Thanked 130 Times in 80 Posts

    Default

    uik pelik betul selipar nih

  5. #4
    WC Premium hanif75's Avatar
    Join Date
    Feb 2009
    Location
    タイピン = tepeng
    Posts
    484
    Thanks
    2
    Thanked 39 Times in 24 Posts

    Default

    jenis melekat kat tapak kaki atau tali dia lut sinar mata memandang......

  6. #5
    Normal Member adibhaha's Avatar
    Join Date
    Apr 2012
    Posts
    124
    Thanks
    7
    Thanked 0 Times in 0 Posts

    Default

    Quote Originally Posted by hanif75 View Post
    jenis melekat kat tapak kaki atau tali dia lut sinar mata memandang......
    tanpa tali...mmg pelik..baru je jumpe slipe ni..saje share..

  7. #6
    Normal Member Master Zuheir's Avatar
    Join Date
    Dec 2011
    Posts
    511
    Thanks
    10
    Thanked 17 Times in 9 Posts

    Default

    aik seliper un ade yg bogel kaa?haha
    coming soon --> www.MasterViral.my

  8. #7
    Normal Member Fixaro's Avatar
    Join Date
    Jan 2008
    Location
    Terengganu
    Posts
    128
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts

    Default

    Brapa lame agak2 pelekat die tahan?

  9. #8
    Normal Member
    Join Date
    Sep 2011
    Posts
    41
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts

    Default

    wah..style baru ni.. boleh try..mesti pelik je org tgk nnti.. hehe

  10. #9
    Normal Member adibhaha's Avatar
    Join Date
    Apr 2012
    Posts
    124
    Thanks
    7
    Thanked 0 Times in 0 Posts

    Default

    tu la...boleh la try..sy pun teruje nggn bende ni..sandal melekat sendiri ni mcm pelik je..just for sharing...sy pun belum pandai nak jadik affiliate..haha

  11. #10
    Normal Member SyedAzhar's Avatar
    Join Date
    Jul 2011
    Location
    Kedah
    Posts
    649
    Thanks
    143
    Thanked 91 Times in 50 Posts

    Default

    kuat ke lekatnya tu..
    Nak Belajar Buat Duit Dengan Forex?
    Praktis akaun DEMO dulu lah. Register FREE kat SINI

    Taktau Asas Forex?
    Sini Ada Panduan Ebook Teknik Forex Sebenar

Page 1 of 4 1234 LastLast

Similar Threads

  1. Replies: 19
    Last Post: 06-19-2013, 08:26 AM
  2. Malaysia Webhosting promotion 2012, starting RM80 per year, limited time!
    By hazwandi in forum WTS : Pengiklanan & Pemasaran
    Replies: 0
    Last Post: 01-24-2012, 01:13 AM
  3. Replies: 25
    Last Post: 05-30-2011, 02:11 PM

Tags for this Thread

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •